معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

یکی از نکات مهم در برابر  مقاومت و مصلح کردن مصالح در برابر آب ها  و مواد فرسایش است از دستاورد های نوین صنایع شیمیایی عایق رطوبتی بام است  از خواص این ماده انعطاف پذیری بالا و مقاومت بالای در مقابل سرما و گرما و پایداری این ماده در برابر عوامل فرسایشی و نور خورشید است و با استفاده از روش های آسان و سریع قابل اجرا است.
این محصول برای پوشش نمای جانبی و اصلی کلیه ساختمان ها با طرح های مختلف و در رنگ بندی های متنوع قابل عرضه می باشد.در ادامه اطلاعات مختصر اما مفیدی را از این محصول در اختیار شما قرار می دهیم پس با وبلاگ معرفی انواع کفپوش های اپوکسی همراه باشید


 این پوشش  یک پارچه و بدون درز و چسبندگی عالی به انواع سطوح بتونی، سیمانی، فلزی، ایزوگام و آسفالت مانع نفوذ رطوبت به لایه های زیرین می گردد.استفاده از عایق سفید به عنوان لایه محافظ در برابر اشعه خورشید که بر روی عایق های قیری قرار می گیرد، باعث جلوگیری از تخریب این عایق ها می شود. از طرفی باید گفت  برای افزایش دوام و مقاومت بالای  بازدهی محصول، می بایست قبل از اعمال بر روی عایق های قیری از پرایمر های مخصوص استفاده می شود.


این عایق در برابر نور و درجه حرارت بالا  خورشید و همچنین سیکل حرارتی گرما و سرما  فصول کاملا مقاوم است و که حتی با ابزارهایی همچون چاقو و تیزبر قادر نخواهید بود خراشی به آن وارد کنید و آن را از حالت آب بند خارج کنید.
در مورد این محصول این اطمینان وجود دارد که  این عایق تا چند سال آینده نه تنها ایزوگام و سایر عایق های نسل قدیم را به طور کامل منسوخ خواهد کرد  و خود به جای تمامی این محصول استفاده خواهد شد و همچون تمام دنیا از این ماده استفاده می شود.



  • ۹۶/۰۱/۱۸
  • کفپوش اپوکسی