معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

خرید خانه و مسکن یا حتی تخربی یک خانه فرسوده برای جایگزینی آن با خانه ای نو و درجه یک ار مهمترین مسائل مربوط به حوزه مسکن می شود که می توانید بر پایه آن فالیت های خود را پیش ببریدد. منظور ان است که اگر قصد دارید در کنار خانه زیبایی که دارید، بسیار هم ایمن بوده و به موقع عمل کنید. در ادامه با این بخش از سری مقالات انواع کفپوش های اپوکسی همراه ما باشید تا بیشتر در این خصوص صحبت کنیم.

زمانی که قصد دارید محلی را برای خود احداث کنید باید در مورد آن محل بسیار نکته بین باشید و برای اینکه با خیال راحت و بدون نگرانی بتوانید در ساختمان خود کار یا سکونت کنید باید حتما استاندارد های زمان حال خود را در ساختمان خود اعمال کنید تا در زمان هر گونه حادثه یا نقصانی، خسارت های ناشی از آن را به حداقل ممکن برسانید.

در این مقاله ما قصد داریم شما را با انواع بی نظیر کفپوش های ساختمانی آشنا کنیم؛ با زد کد همراه باشید.

انواع بی نظیر کفپوش های ساختمانی
انواع بی نظیر کفپوش های ساختمانی

کفپوش پلی یورتان

این کفپوش از دو جزء مکانیکی و شیمیایی تشکیل شده است که همین مورد سبب شده است تا در برابر تمام خسارت های احتمالی مقاوم باشد. این کفپوش به گونه ای طراحی شده است که در مقابل تمام خط و خش های احتمالی مقاوم است و به دلیل اینکه این کفپوش بصورت یکنواخت بر روی سطح مورد نظر اعمال می شود امکان هیچ گونه نفوذی برای آب و دیگر ماده های دیگر نخواهد گذاشت.

این کفپوش کاملا منعطف بوده و در مقابل تمام حرارت نور خورشید به طور فوق العاده شکفت انگیزی مقاوم و پایدار می باشد. این خاصیت موجب شده است که از این کفپوش در سالن هایی که جنبه کاربردی دارد استفاده کنند.زیرا که مل تواند بهترین انتخاب ممکن برای پوشش سطح یک مجموعه باشد.

این کفپوش به دلیل موادی که در خود گنجانده است، طول عمر بسیار زیادی دارد و به آسانی می توانید آنرا نظافت نمایید. از جمله ویژگی های دیگر کفپوش پلی یورتان می توان به این اشاره کرد که قابل تحمل بار بیش از حد استاندارد را نیز دارا می باشد.

کفپوش مرکز آزمایشگاهی
کفپوش مرکز آزمایشگاهی

پلی اوره

این کفپوش به عنوان یکی از جدیدترین کفپوش های ساخته شده در دنیا شناخته می شود که دارایی چسبندگی فوق العاده زیادی می باشد و برای تمام سطوح مورد نظر استفاده می شود. زمان موندگاری این نوع کفپوش یکی از طولانی ترین زمان های ماندگاری کفپوش ها می باشد.

یکی از جالب ترین ویژگی های این کفپوش این است که کمتر از حتی یک دقیقه زمان می برد که به طور کامل از سطح مورد نظر خشک شود. کفپوش پلی اوره یکی از مناسب ترین موارد برای استفاده در سطوحی با شیب منفی و یا عمودی می باشد.

یکی از نکات مهم که باید در زمان اعمال این محصول انجام گیرد این است که حتما باید در زمان اسپری کفپوش به صورت یک دست و یک نواخت این عمل انجام گیرد.

از جمله مزییت هایی که می توانیم در مورد کفپوش پلی اوره بگوییم این است که به دلیل موادی که در ساخت این محصول به کار رفته است باعث شده است که کفپوش کاملا آب بند باشد و از نفوذ هر گونه آبی به داخل جلوگیری کند.

کفپوش اپوکسی

یکی از مستکم ترین و مقاوم تریم کفپوش های بازار کفپوش اپوکسی می باشد که از دو ماده دوجزیی رزین شکل گرفته است. از این کفپوش اغلب برای مصارف و محیط های صنعتی استفاده می نمایند زیرا در مقابل وزن زیاد و رفت آمد های زیاد کاملا پایدار است.

زمان انجام این کفپوش زمان زیادی طول نخواهد کشید و تنها باید اجرای آن زمان بسیار کوتاهی صرف می شود تا کاملا سخت و خشک شود. خاصیت های منحصر به فرد این کفپوش باعث شده است توجه صاحبان املاک تجاری و اداری مسکونی را به خود جلب کرده است.

کفپوش اپوکسی سه بعدی
کفپوش اپوکسی سه بعدی

در زمان خرید کفپوش اپوکسی به این نکته هم توجه داشته باشید که می توانید برای سرویس های بهداشتی و یا اتاق خواب های کودکان از طرح های سه بعدی و خلاقانه نیز بهره مند شوید.

در کنار تمام ویژگی های این محصول به طراحی آن در شکل های مختلف می توانیم اشاره  کنیم که با فضاهایی مختلف کاملا مطابقت خواهد داشت.

منبع: http://www.zcode.ir

 

 

  • ۹۶/۰۳/۲۲
  • کفپوش اپوکسی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی