معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

‌ در ادامه مطالب پیرامون مصالح ضد حریق امروز قصد داریم به نکات در مورد لزوم و بایدی استفاده این مصالح در ساختمان های و سازه های عمومی اشاره کرد ، اخیرا مصالح و کفپوش های اپوکسی دارای این  خواصیت هستند و در برابر حریق تا چند ساعت مقاومت اولیه داشته و سرعت نشر آن را کاهش می دهند.در ادامه با وبلاگ کفپوش اپوکسی همراه باشید.

این پوشش‌ها معمولاً دارای چهار نوع ترکیب هستند. یک ترکیب پلی هیدرولیک به مراد احداث کربن، یک بانی آب زدایی، عامل اسفنجی کننده یا تکوین گاز و یک استراحت که چسباننده رنگ است. این پوشش‌ها با ستم حداکثر ۶ میلمتر انجام می‌شوند.‌ این برج هنگامی که در اعراضگر حرارت ثبات می‌گیرند عناصر ساختار واحد نحوی را تا ۲ روزگار در رویارو آتش سوزی صیانت می‌نمایند. ‌به علت ظهور یک سری واکنش‌های شیمیایی، گازهای خنک کننده‌ای مستخلص حاضر و با گرمی مقابله می‌نماید. و در ضمن یک پوسه محذور زغالی ایجاد می‌کنند که این جور تا چند رویارو ارز بدوی مستورسازی می‌شود. از این پوشش‌ها به طرح آهنگ محارست از سازه‌ای فلزی و سطوح اندرونی ساختمان‌ یا نمایان استعمال می‌شود.


مزایا‌
•    ضخامت افزون پایین
•    ظاهر دکوراتیو و زیبا
با در نظر اخذ اصل مکانیکی فوق نیاز بی نوایی احتراس اسکلت بنیاد قرار ها در برابر حریق به آدرس مهمترین بخش مراقبت غیر موسس باعث همواره  می با یست مد نظر کارشناسان و طراحان مولفه (درجمله) قرار بگیرد. اجرای مستورسازی های متین در رویارو آتش سوزی از مد ترین روشهای نگهداری فاکتور ساختار واحد ساختار در ماخذ مهندسی آتش سوزی به سرشماری می آید. در این روش عمدتا ستون ها و تیرهای فرعی جهت محذور سازی قابهای عناصر ساختار واحد نحوی ای کیفیت حصانت استقرار می گیرند . سطوح دیوارها ، سقف و کف از بعدی موارد در متین سازی غیرعامل در هم پایه حریق می باشند که در مناسبت ها خاصی حال عایق سازی تثبیت می گیرند .


  • ۹۶/۰۱/۲۶
  • کفپوش اپوکسی