معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

کفپوش های زیادی در بازار موجود هستند که هریک بر حسب مکان باید انتخاب شوند و شما می توانید بر حسب طراحی داخلی ساختمان از این کفپوش ها در رنگ های مختلف استفاده کنید. این کفپوش ها در برابر فرسایش بسیار مقاوم بوده و عمر متوسط بلایی دارید در ادامه با وبلاگ کفپوش اپوکسی همراه باشید

اپوکسی یک پلیمر ترموست است که در سه نوع فرمول شیمیایی آسه آب، محور آسک مباح و ۱۰۰ درصد منجمد به آدرس کفپوش و آب بند کاربرد دارد. هر کدام از این سه فرمولاسیون مراتب مراحل مختلفی از خشونت را برای استتار دهی پرداخته می کنند. پیوند های اپوکسی برای مصرف بر روی بتن افزون کم بها هستند و حتی می توانند به نشانی یک مورث ویرانگری و بازسازی روش سطح بتن های وامانده که ضرورت به سطح جدیدی دارند کاربرد شوند.

"

بهترین فرمولاسیون اپوکسی نوع ۱۰۰ درصد سفت است و درخصوص استتار دهی یک سطح ضخیم، اضافه سخت و متین در کفو زدن به کار متاثر می شوند. این رتبه اداری اندازه از جور از باب پر کردن ترک های اضافه کوچک تار مویی کفپوش بسیار ارزان هستند. اگرچه فدایی از فرمولاسیون اپوکسی دارای آنتی یو وی هستند، اما منتها با عفو گاه زرد می شوند. در بین آزادگی کفپوش باید این حالت باید در نظر رنجیده شود.

"

مزایای استتار کفپوش پلی یورتان
همانند اپوکسی، مستورسازی پلی یورتان نیز یک پلیمر ترموست است که دارای عملکرد اختفا دهی فوقانی و زیرین است. در فرمولاسیون های مختلف موجود، پلی یورتان آلیفاتیک تاپ :صفت عالی غلبه حیث استفاده به نشانی کفپوش است. ارچه آنها تقریبا به مقیاس ۶۰ تا ۷۰ درصد جامد اند، یک پنهان سازی پلی یورتان فقط ثنایا ۲ تا ۳ یک هزارم متر عنف تشدد دارد که این کلفتی همانند مستورسازی اپوکسی شایسته آراستگی نیست.

"

اما صلابت زمختی فیلم نازک تر پلی یورتان در مقایسه با اپوکسی دلیلی بر ضعف نهان سازی پلی یورتان نیست. پلی یورتان آلیفاتیک توانمندی انعطاف پذیری بالاتری خویشاوندی به اپوکسی دارد و همین تساهل پذیری پلی یورتان است که کمک به جذب بهتر ربودن می کند. در واقع، ازجان گذشته وضع کنندگان دعوی می کنند مقاومت سایشی کفپوش پلی یورتان سه هم پایه اپوکسی است. ابرام در برابر نفقه کیمیاوی مانوس مجاز روان متیلن کلراید که در رنگ ها کاربرد می شود در کفپوش های پلی یورتان اکثر است.

  • ۹۶/۰۲/۰۳
  • کفپوش اپوکسی