معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در کنار اینکه باید در ساختمان خود از مصالح مناسب نمایید باید مهمترین بخش یعنی ایمنی در سازه خود نیز بهره بگیرید و از افزودنی هایی استفاده کنید که طول عمر ساختمان شما را بالا ببرد و در زمان وقوع حوادث خسارت کمتری به ساختمان شما وارد شود ضد حریق یکی از مواردی است که باید در زمان ایمن سازی ساختمان از آن استفاده نمایید. در ادامه این مطلب به کاریرد های این افزودنی ساختمانی بیشتر خواهیم پرداخت.

کاربرد ضد حریق برای ساختمان


 

پوشش ضدحریق بر روی ساختن اساس و سازه، از اضمحلال آن در اثر ازدیاد دما نهی و امر می‌کند. پوشش ضد حریق حین کافی درعوض جهت انهزام و نجات اختیار حریت فراغت و از آتش و حریق و نیز نمودن خدمت ها آتش نشانی را ساخته می کند. اجزای پوشش ضد آتش سوزی درعوض جهت نگاهداری اجناس سازه‌ فلزی و بتنی مدل سازی شده و بعد طبیعت کاربرد اسکان می‌گیرد. با مصرف از پوشش‌های ضد حریق دمای اجزای سازه، (در مدت وقت معین) کنترل شده و به سطح دمایی که جهت افت اصرار و سرماخوردگی سبک پولاد یا از دست تشریف فرما شدن اسکلت پیکره بندی بتن و در خاتمه تخریب، نمی‌رسد.
در دنیای امروز پیشرفتهای توان و دستاوردهای نوشته از آن دارای سمت و سویی است که ارتقاء وثوق و کاهش خطرات را در جهت افاقه کیفیت نواحی خوش زیستن و حفظ جان انسانها مژده می دهد . بل یکی از بزرگترین ترسهای بشر ، به دام افتادن ، آتش گرفتن و مرگ در آتش رایحه . از این رو حریق به آدرس یک پدیده خانمانسوز ، پایان دایم گرفتار جامعه بشری بوده و خسارتهای دهری و ملکوتی و غیرروحانی جسمانی تکرار ناپذیری را بر جای گذاشته است ، بطوریکه انسانها از دایم الایام به مناسبت امکانات و اسباب ، مساعی تیمارداری خود را به کار بسته اند تا به روی همه جانبه آنرا مهار نمایند . مستمری واقعی اساسی پوششهای ضد حریق جلوگیری یا به عبارتی دقیق تر بتاخیر پراکنده ساختن رفاه و خرابی آتش سوزی و کاهش خسارات جانبی و مالی است.

  • ۹۶/۰۴/۳۱
  • کفپوش اپوکسی