معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروزه همه ما به دنبال تنوع هستیم و اگر می خواهیم این تنوع ما با بقیه افراد جامعه البته از نظر خانه و زندگی فرق کند باید از کف پوش های سه بعدی اپوکسی در کف منزل خود استفاده کنیم . این نوع از کف پوش ها نمای جالب و شگفت انگیزی به خانه ما می دهند و به جرات هر کس وارد منزل شما شود متعجب می ماند حال ما می خواهیم کمی بشتر برای شما در مورد این نوع پوشش صحبت کنیم.جالب است این را بدانید که نتیجه استفاده از چنین تکنولوژی ای، ایجاد شکل های حیوانات، گیاهان، ماهی ها، امواج دریا و بسیاری دیگر به صورت تماما سه بعدی شده است. برای مثال زمانی که داخل یک محیط با کفپوش سه بعدی با طرح امواج دریا می شوید، درست مانند این است که موج های دریا هنگام ورود شما به اتاق از کف زمین به بالا می آیند.

اپوکسی سه بعدی


 قابل توج است که کفپوش سه بعدی با کمک گرفتن از چاپ سه بعدی که انجام میگیرد و همچنین رزین اپوکسی اجرایی می شود . این نوع کفپوش اپوکسی میتواند محیط داخلی خانه شما را متفاوت از دیگران و با جلوه ای فوق العاده نشان بدهد و این را بدانید که حال از هر پوششی یرای کف مورد نظر خود استفاده میکنید که معمولا از چوب ، سرامیک ، لمینت هستند قدرت مقابله با اپوکسی سه بعدی را ندارند. بنابراین مهم نیست که سایز حمام شما چقدر باشد یا شکل کف حمام چگونه باشد، این مشکل با هر شرایطی هماهنگ می شوند و دقیقا همان حس مطلوب و خاص سه بعدی را در اتاق بوجود می آورند.

اپوکسی سه بعدی

 اگر شما این را بخوهید که ابتدا هر عکس و طرحی را که مورد نظر شما است به صورت کفپوش اپوکسی سه بعدی در بیاورید را انتخاب کنید و آن را ویرایش و تغییر میدهیم ، پرسپکتیوی مناسب با مکان مورد نظر ایجاد میکنیم که این نوع کفپوش ها حس بسیار جالبی را در هر مکانی به وجود می آورند و روش کار ما به این صورت می باشد که عکسها یا طرح های شما را با دستگاه هایی مدرن پرینت ، چاپ میکنیم و بعد از آن عکس پس از چاپ را بر روی کف زمین مورد نطر می چسبانند و در آخر روی عکس را با لایه هایی از لاک الکل و مواد اپوکسی پوشش میدهند.

  • ۹۵/۱۱/۰۶
  • کفپوش اپوکسی