معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در سراسر جهان شهر ها با آرایش خاصی ساخته می شوند و شهرداری های آنها نیز به این موضوع رنگ بندی هایشان بسیار اهمیت میدهند. حتما تا به امروز اسمی از شهر زیبای ونیز در ایتالیا شنیده اید این شهر با خانه های زیبایی که دارد آدم را مجذوب خود می کند. یکی از عوامل اصلی شکیلی این خانه ها را می توان رنگ نمت نام برد. رنگ نما ها از تنوع رنگی بسیار زیادی برخوردار هستند و می توانند محل زندگی شما را از بقیه متفاوت تر سازد.رنگ نما یکی از مهمترین جنبه های زندگی شهری و از مهمترین فاکتورهای تاثیرگذار بر ظاهر و نمای شهرهاست. رنگ ها باید برای بیان تصاویر توسعه جدول های رنگی که مربوط به خیابانها، میدان ها و وسایل موجود است مورد ارزیابی قرار بگیرند.
پدیده رنگ نما

راجع به این موضوع ، در طول طراحی رنگ نمای یک ساختمان مطالعات بسیار زیادی باید صورت بگیرد و فاکتورهای تاثیر گذار زیاد مورد درجه بندی قرار بگیرند. مشخص است که تنوع رنگ ها در طراحی خانه های به صورت عمومی خواستار مطالعات بسیار گسترده با توجه به موارد است که این ساختار بیشتر از تحقیقات مربوط به ساختمان های یک نواخت مورد نیاز است. هدف این مقاله این است که تکامل رنگ ها، ترکیب رنگ، طراحی رنگ نما برای خانه ها توصیف کنند و طرح زنگ Houisay Bizimatmass را توضیح دهد،که در یک ناحیه جدید زیستی در استانبول، و ترکیه مطرح شده و بیانگر مثالی در این سازهکار است.

پدیده رنگ نما
در مورد همچین مسئله ای حالت ساختارهای مختلف رنگ نما مرتبط با محیط زیست طبیعی و مصنوعی از قبیل نوع زندگی، وضعیت آی و هوایی ویژگی آب و بافت های تاریخی باید مورد ارزیابی قرار بگیرند و ترکیب مربوط رنگ نما باید طبق ساختمان ها، از نقاط پشین زمینه فرهنگی و اجتماعی جامعه، ساختارهای سنتی ساختمانها و فرایندهای طبیعی را نباید فراموش کنیم. زیرا رنگ نما ما بیشتر از یک ساختمان در نظر گرفته می شود و هر ساختمان توضیح دهنده ساختارها معماری مشابه ای است. بعضی مواقع همانطور که جمعیت در شهرها بیتر می شود ، نواحی زیستی خانه ها در مراکز شهرها محدودتر خواهند شد.

  • ۹۵/۱۱/۰۷
  • کفپوش اپوکسی