معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

از مشخصه های علم ساختاری ساختمان ها مدرن و معماری آنها ایجاد یک رنگ بندی خوب در میان آنها می باشد. این رنگ بندی شامل نواحی بیرونی و در ونی یک خانه می شود که البته همین مسئله مختص به خانه نمی شود و امروزه شرکت ها و مراکز عمومی نیز به این مورد خاص اهمیت فراوانی می دهند. شما می توانید با استفاده از رنگ نماها جلوه خاصی به مکان های مورد نظر خود بدهید.اما در ساختمان هایی که رنگ نما جهت لایه نهایی نمای ساختمان استفاده و اعمال می گردد همیشه نمای ساختمان جهت عکس هدف پیش می رود و با پوسته شدن رنگ و یا رنگ پریدگی نمای ساختمان  زیبایی خود را از دست داده و تاثیر منفی در نگاه افراد به نمای ساختمان و در نهایت ساختمان خواهد داشت.
 کاربرد رنگ نما در ساختمان

قابل نوجه است که به صورت کلی، این ساختارها باعث می شود که خانه های همگانی در نواحی زیستی جدید که از مرکز شهر دورتر هستند ساخته شوند. زمانی که رنگ مربوط به نمای یک ساختمان را طراحی می کنیم، تمام فاکتورهایی که عنوان کردیم را باید مورد ارزیابی قرار دهیم . موارد زیادی وجود دارد که به خاطر رنگ نما این مشکلات نمی تواند همیشه در نمای ساختمان ها بروز کرده و باعث آسایش خاطر صاحب خانه و حتی رهگذران می گردد که به چند موارد اشاره ای خواهیم داشت. به علاوه رنگ های ترکیبی  رنگ نماباید بیانگر مقیاس مناسب ساختمان ها، به منظور تاکید بر منشا و مقیاس و ارزش زیستگاه ها باشند و رنگ ها باید بر پایه ویژگی های طبیعی تاریخی، فرهنگی و معماری ناحیه زیستی انتخاب شوند.

کاربرد رنگ نما در ساختمان
در آخر طراحی ترکیب رنگ نمای خانه های همگانی نسبت به خانه های شخصی بسیار پیچیده تر است. ترکیب رنگ ها در خانه های همگانی باید با ساختارهای تخصیص یافته خانه های واحد متناسب باشد، باید با تمام ساختمان ها در زیستگاه مربوطه و ناحیه ای که این قبیل خانه ها در آنجا مستقر شده اند. نمای ساختمان همیشه اولین قسمت از یک ساختمان است که بازدید می شود بنابراین نمای ساختمان  از اهمیت و جایگاه ویژه ای برخوردار است در ایران بنا به دلایل فراوان که به انها اشاره خواهد شد همیشه برای نمای ساختمان از سنگ های تزئینی اجرهای تزئینی و در پاره ای از ساختمان ها از رنگ نمای ساختمان جهت لایه نهایی نما استفاده می شود.

  • ۹۵/۱۱/۰۸
  • کفپوش اپوکسی