معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

اگر شما هم می خوههید ساختمانتان از لحاظ عایق بندی حرارتی روی اصول ساخته شود باید به برخی نکات توجه داشته باشید. امروز ما می خواهیم در این مورد کمی بیشتر برای شما توضیح دهیم.پیش از اجرای عایقکاری باید هزینه های خرید و نصب عایق و صرفه جویی حاصل از این کار را در نظر گرفت و اقتصادی ترین مقدار عایق حرارتی را تعیین کرد. عایقکاری با به تاخیر انداختن چگالش بخارات روی لوله ها، کانال ها و چیلرهای سرد و آب باران و خانه ها، موجب کاهش از بین رفتند.
کاربرد عایق حرارتی
 

قابل توجه است که عایقی با ضخامت مناسب جهت نگه داشتن دمای سطح  بالاتر از دمای نقطه شبنم هوای محیط استفاده کرد.عایق کاری با کاهش دمای سطح لوله ها و تجهیزات به یک سطح امن تر ، سبب ایمنی افراد در برابر آسیب های پر خطر می شوند.عایقکاری موجب کمتر شدن مصرف انرژی و سرانجام کاهش مصرف سوخت برای تولید این انرژی می شود این امر سبب کاهش پخش شدن گازهای آلاینده مانند : دی اکسید کربن و دی اکسید گوگرد می شود. این دلیل که اکسید کربن و گازهای گلخانه ای  عامل گرم شدن زمین است و اینکه دی اکسید گوگود عامل اصلی در بارانهای اسیدی می باشد عایق های حرارتی به کار می روند. عایقکاری نقش زیادی در حفاظت محیط زیست دارد. یک سیستم طراحی واجرای مناسب عایقکاری حرارتی باعث بازگشت سریع سرمایه می شود .عایقکاری یک سرمایه گذاری با ریسک پائین است زیرا  پس انداز و بازگشت بالا قابل پیشبینی است.
کاربرد عایق حرارتی
نکته ای که مورد نظر است این می باشد که موادی که به منظور جلوگیری از خروج گرما به مصرف می رسند به نام عایق های حرارتی شناخته می شوند و به صورت عایق های انباشتی , عایق های منعکس کننده عایق های پاشیدنی ، کف های تزریقی ،عایق های موجدار , تخته های عایق و اشکال دیگر وجود دارند.این عایق ها به دو صورت الیافی یا دانه ای وجود دارند که نوع الیافی آن شامل پشم سنگ پشم شیشه ، پشم سرباره و ... که اصولا پشم چوب هستند می باشند. نوع دانه ای آن از موادی مانند پلی استایرین ، پوکه های رسی پرلیت و یا از مواد گیاهی , مثل خرده های چوب پنبه ارزه می شوند از این نوع عایق ها در داخل ملات ها و اماکنی که فاقد شکل مشخصی می باشند استفاده می شود این عایق ها معمولا از ورق های فلزی ساخته می شوند و چنانچه به نحو مناسب نصب شوند مانع نفوذ بخار آب هوا به داخل می گردند.

  • ۹۵/۱۱/۱۰
  • کفپوش اپوکسی