معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

رنگنما بافت دار

امروزه با استفاده از رنگ های مختلف در ساختمان می توان ساختمان را به یک پیدیه زیبا تبدیل کرده و آن را با بقیه ساختمان ها متفاوت سازد یکی از رنگ ها رنگنماها هستند که برای نمای خروجی ساختمان به کار می برند. یک نوع رنگنما وجود دارند که به آنها بافتدار می گویند.رنگ بافت دار نما معمولا به رنگ هایی گفته می شود که دارای غلظت بالایی هستند و هنگام اجرا چه در نما و چه در داخل ساختمان، پیمانکار رنگ می تواند با ابزارهای خاص بافت های متفاوت ایجاد کند.
رنگنما بافت دار
به این نیز توجه داشته باشید که مثل نمای دیاموند تیس و یا نمای گلدن تیس، در اصل هیچ گاه محصولی به اسم رنگ بافت دار نداریم و این یک اصطلاح عامیانه است و به دلیل اینکه پیمانکار رنگ ساختمان قادر است با ابزار آلات متفاوت بافت ها و تکسچرهای مختلف در نمای درونی ساختمان و یا نمای خارجی ساختمان ایجاد کند به همین دلیل این محصولات به رنگ بافت دار معروف شده اند.

رنگ ها و پوشش هایی که با سفتی و مقاومت بالا تولید می گردند جهت ایجاد تکسچر در نمای داخلی ساختمان و همچنین نمای خارجی ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند، بنابراین با انتخاب هیچ کدارم از راهها ما هم از واژه رنگ بافت دار در این مقاله استفاده خواهیم کرد.
رنگنما بافت دار
باید این را هم اضافه کرد که رنگ های بافت به دلیل غلظت و ایجاد بافت در نمای ساختمان و یا در نمای داخل ساختمان قادر هستند خطاهای زیر کار را بپوشانند، خصوصا در نمای خارجی ساختمان به دلیل اینکه معمولا سطح زیر کار جهت اجرای مالریت یک رنگ امولسیونی پایه‌ آب بر اساس رزین‌های آکریلیک با قدرت پوشش بسیار خوب و کاملا قابل شستشو برای استفاده در سطوح داخلی است. این محصول سازگار با محیط زیست بوده و فاقد حلال (تینر) و بوی نامطبوع می‌باشد. رنگ مالریت بسرعت خشک می‌شود و در آخر قابلیت اجرای سریع را دارد. رنگ مالریت با دارا بودن ویژگی‌های فوق، محصولی ایده‌آل برای رنگ‌آمیزی منازل، مدارس، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، ادرات و مانند آن است؛ بنحوی که محل به سرعت رنگ‌آمیزی شده و بلافاصله قابل بهره‌برداری است

  • ۹۵/۱۱/۲۳
  • کفپوش اپوکسی