معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

امروزه در شهر افسار گسیختگی ساختمان ها و ساز ه ها هستیم بگونه ای که شاهد اسیب های روانی شهروندان جامعه و از بین رفتن زیبایی های بصیری شهر در تمامی نقاط بگونه ای که می توان مثال زد در یک کوچه چند ده متری انواع خانه ها با طبقات مختلف و رنگ ها و ساز های متفاوت وجود دارد، از طرفی کارشناسان دست به تحلیل این اوضاع زده اما قانونی برای یکسان سازی سازه ها و معماری شهری وجود نداد ، به هر شکل در آینده شاهد طغیان ساختمان های نامناسب جدید در دل شهر هستیم که دیگر برای جبران آن دیر شده است. با مجله اپوکسی همراه باشید.

نمای ساختمان

در واقع باید گفت رنگ نمای ساختمان شما هم باید دارای استانداردها و تاییدیه های فنی مرتبط به الاستیک بودن محصول باشد. هرگز جهت رنگ آمیزی نمای ساختمان عجله نکنید و پس از پرس و جو  بهترین پیمانکار، رنگ نمای ساختمان و همچنین بهترین رنگ نمای ساختمان را انتخاب کنید.
اگر چه مالریت  Wیک رنگ امولسیونی پایه‌آب ضدباکتری حاوی  یون‌های نقره بر اساس رزین‌های آکریلیک برای استفاده در سطوح داخلی می‌باشد. مالریت W دارای قدرت پوشش بسیار خوب بوده و قابل شستشو است. این محصول فاقد بوی نامطبوع، حلال (تینر) و پلاستی‌سایزربوده و سازگار با محیط زیست می‌باشد. رنگ مالریت بسرعت خشک می‌شود و لذا قابلیت اجرای فوری را دارد.

نمای ساختمان

در ادامه باید اشاره کرد مالریت W بعلت دارا بودن ترکیبات نانو نقره و ترکیبات ضدباکتری غیرمضر، نسبت به طیف وسیعی از باکتری‌های هوازی و بی‌هوازی و قارچ‌های موجود در محیط‌ زندگی انسان و بخصوص محیط‌های بیمارستانی از جمله اشریشیا کلای  (Escherichia Coli)، استافیلوکوک ارئوس و سودوموناس مؤثر بوده و برای استفاده در محیط بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها،  و مطب پزشکان و مانند آنها ایده‌آل است.مورسکو یک رنگ پایه‌آب بر اساس رزین‌های ویژه سیلاکریل، برای استفاده روی سطوح صاف یا دارای بافت، در نمای بیرونی  ساختمان می‌باشد. فرمولاسیون منحصـربفرد سیلاکریل موجب خصـوصیات فیزیکی بهینه‌ای از جمله حفاظت در برابر رطوبت، قابلیت تنفس، مقاومت در برابر شرایط آب و هوا، مقاومت در برابر گچی شدن، چسبندگی خوب به سطح و دیگر موارد در رنگ مورسکو گردیده است.



  • ۹۵/۱۱/۳۰
  • کفپوش اپوکسی