معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

مواد و محصولات بسیار جدیدی در عرصه صنعت ساختمان وارد شده است کفپوش های اپوکسی از همین محصولات هست این محصول در چند سال اخیر جایگاه خوبی در بازار مسکن و ساختمان باز کرده است زیبایی این محصول و از طرفی نوع مواد به کار رفته از آن باعث صرفه جویی در اقتصاد می شود.در ادامه با مطالب اپوکسی مگ همراه باشید.
این پوشش از نوع ترموست و دو جزیی پایه رزین اپوکسی و هاردنر پلی آمین است که از طریق واکنش شیمیایی در درجه حرارت محیط به یک ترکیب بزرگتر ، سخت، چسبنده و مقاوم تبدیل میشود ، علاوه بر جنبه تزیینی و بهداشتی دارای چسبندگی بر روی سطوح فلزی و بتنی و مقاومت بسیار خوب مکانیکی و نیز مقاومت در مقابل خوردگی ، آب، مواد شیمیایی، روغنها، اسیدها، قلیاها و گازوئیل میباشد .

اپوکسی


مصارف
1.    کف بتنی کارگاهها یا انبارهای صنایع غذایی، صنایع شیمیایی، صنایع داروئی، صنایع الکترونیکی، صنایع نساجی و صنایع نظامی
2.    کفپوش بیمارستانها، کارخانجات، محیطهای صنعتی، سالنهای ورزشی، فرودگاهها
خواص و مزایا
چسبندگی بسیار خوب به سطوح فلزی و بتنی ؛ مقاومت عالی در مقابل آب، مواد شیمیائی، روغنها، اسیدها، بازها و
گازوئیل ، مصون نمودن محیط از آلودگی و گرد و غبار ناشی از ذرات بتن ، حفاظت سطح در مقابل عوامل خورنده محیط
تحمل خوب در مقابل تغییرات درجه حرارت، عوامل سایشی و فشار

اپوکسی

با توجه به توان بالقوه خود در تولید انواع کفپوش اپوکسی و کفپوش پلی یورتان، رنگهای صنعتی و دکوراتیو ساختمانی، عایق رطوبتی بام  و حافظ نمای ساختمان و جلا دهنده نما، چسب و گروت، کاهگل مصنوعی  و ورق سنگ انعطاف پذیر و … و از سویی اجرای آنها با قیمت مناسب و کیفیت برتر شروع به فعالیت گسترده در منطقه مرکزی ایران نموده است. شرکت صنعتی حکیمیان که با فلسفه “یک جایگزین واقعی” به صنعت وارد شده است. این شرکت یک دهه سابقه موفق خود را مرهون تجربه و تعهد به ابتکار و کیفیت می‌داند، این عوامل سبب اعتماد مشتری گردیده است.

اپوکسی

مجتمع صنعتی حکیمیان به صورت مستمر برای تولید محصولات ابتکاری، تکنیکهای مونتاژ، توسعه پلیمرها، محصولات و سیستم های پیوندی تلاش می‌کند تا جوابگوی تمامی نیازهای متقاضیان خود باشد. هدف کلان این مجموعه تولید محصولات به روز دنیا می‌باشد و در هدف میان مدت خود توسعه و افزایش ظرفیت تولید و افزایش سهم بازار است و هدف نهایی کسب سهم قابل ملاحظه در بازار کشورهای همجوار می‌باشد.

  • ۹۵/۱۲/۰۸
  • کفپوش اپوکسی