معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

انواع مختلفی از اپوکسی ها در طرح ها و مدل های مختلف در بازار وجود دارد این کف پوش هاجلوه بی نظیری را به خانه شما می دهند از طرف دیگر این کف پوش ها نسبت به کف پوش های دیگر مزیت های بالایی دارند از نظر رنگ و مدل دارندشاید برایتان جالب باشد که مدل سه بعدی این کف پوش نیز وجود دارد پس با وبلاگ اپوکسی همراه باشید.

اپوکسی

این کفپوش اپوکسی سه بعدی جلوه نوینی  به محیط داخلی خانه شما می دهد و هر فردی که وارد منزل شما می شود را متعجب می کند و میتوان گفت  لحظه اول کاملا شگفت انگیز شده و نمی داند که باور کند یا خیر . کفپوش سه بعدی با کمک گرفتن از چاپ سه بعدی که انجام میگیرد و همچنین رزین اپوکسی اجرایی می شود . این نوع کفپوش اپوکسی میتواند محیط داخلی خانه شما را متفاوت از دیگران و با جلوه ای فوق العاده نشان بدهد و این را بدانید که حال از هر پوششی یرای کف مورد نظر خود استفاده میکنید که معمولا از چوب ، سرامیک ، لمینت هستند توانایی مقابله با اپوکسی سه بعدی را ندارند. جالب بودن این نوع کفپوش این است که از تصاویر زاویه دار یا همان پرسپکتیو و با در نظر گرفتن لایه های نیمه شفاف زیادی  استفاده میشود تا حس سه بعدی بودن منتقل شود .

اپوکسی

نحوه استفاده از کفپوش اپوکسی سه بعدی ابتدا هر عکس و طرحی را که میخواهید به صورت کفپوش اپوکسی سه بعدی در بیاورید را انتخاب کنید و آن را ویرایش و تغییر میدهیم ، پرسپکتیوی مناسب با مکان مورد نظر ایجاد میکنیم که این نوع کفپوش ها حس بسیار جالبی را در هر مکانی به وجود می آورند و روش کار ما به این صورت می باشد که عکسها یا طرحهایتان را با دستگاه هایی حرفه ای پرینت ، چاپ میکنیم و بعد از آن عکس پس از چاپ را بر روی سطح مورد نظر و از قبل آماده شده می چسبانند و در انتها روی عکس را با لایه هایی از لاک الکل و مواد اپوکسی که مخصوص می باشند به طور کامل می پوشانند.

اپوکسی

کارهای ذکر شده انجامشان به این راحتی ها و آسانی که گفته شد هم نیست ولی در کل به صورت بالا انجام میگیرد و فضای بسیار دلچسب و هیجان انگیزی را برای شما فراهم می کند.

  • ۹۵/۱۲/۱۶
  • کفپوش اپوکسی