معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

بعد از معرفی انواع کفپوش ها امروز می خواهیم به معرفی جزییات دقیق سه کفپوش که استفاده آنها بسیار محسوس است بپردازیم و مقایسه اجمالی از نظر مزایا و معایب این کفپوش ها را برای شما شرح دهیم. تا شما بتوانید انتخاب دقیقی داشته باشید. در ادامه با وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی به مقایسه سنگ و لمینت و کفپوش اپوکسی می پردازیم.

سنگ ها: سنگ گرانبهاترین مصالح سازه های ساختمانی است . هرچه ابعاد آن بزرگ تر باشد قیمت آن نیز بیشتراست. نقش و سختی سنگ های رنگی و تزئینی در ارزش گذاری آنها موثر است. امروز بسیاری از سنگ ها به کشور ما با قیمت های زیاد وارد می شوند.صیقل دادن سنگ ها بعد از نصب روشی باعث  نابود کردن  میکرب های بین درز سنگ ها است.

نوع دیگر که اخیرا در ساختمان های اداری مصرف زیادی دارد لمینیت است  نوعی کف پوش چوبی که سطح خارجی و رویی آن از لمینیت سخت و مقاوم بوده و سطح میانی آن از فیبر چوبی بسیار فشرده می باشد. در برابر سایش و آتش سیگار بسیار  مقاوم می باشد. نصب آن بسیار  سریع و آسان و هزینه آن بسیار پایین است . در برابرسرما و گرما و رطوبت بسیار مقاوم تر از پارکت می باشد. از معایب آن ایجاد سروصدا هنگام قدم زدن روی آن و عدم مقاومت در قبال آب و آتش می باشد.

و اما کفپوش اپوکسی  نوعی کفپوش دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین است که از مقاومت بسیار بالایی در نوع خود برخوردار است از ویژگی های این کفپوش می توان گفت علاوه بر فضاهای مسکونی از این نوع کفپوش   در محیط های صنعتی نظیر کارخانجات، پارکینگ‌ها و سایر اماکنی که تردد ‏زیاد دارند استفاده می شوند. این کفپوش اپوکسی در واقع از دو جزء رزینی و سخت کننده تشکیل شده است که با مخلوط این دو جزء و اجرای یکپارچه آن بر ‏روی سطح، پس از مدت کوتاهی سخت و مستحکم می شود. توانایی فرموله کردن این محصول برای هر کاربرد خاص باعث ‏شده که این محصول مورد توجه بسیاری از صنعتگران و صاحبان  سازه های ساختمانی قرار گیرد‎.


 از مزایای کفپوش اپوکسی می توان به تحمل بار زیاد ،یکپارچگی و نظافت سریع  ،مقاومت به گستره وسیعی از مواد شیمیایی ، رنگ ‏های متنوع، طول عمر اشاره کرد
این کفپوش می‌تواند با توجه به کاربرد به طرق مختلفی فرموله شود ضد اسید، آنتی استاتیک ، آنتی باکتریال، غبارگریز، معمولی از ویژگی های کفپوش های اپوکسی می باشد.در آخر شما می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت عکاظ خاورمیانه مراجعه کنید.


  • ۹۵/۱۲/۲۴
  • کفپوش اپوکسی