معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

با افزایش رو به رشد جمعیت و همراه شدن سیر ساخت و ساز در شهر ها یکی از نکاتی که باید مورد توجه قرار گیرد رنگ سازه ها و ساختمان ها است به نوعی که بیشترین زیبایی بصری را به همراه داشته باشد و از طرفی مقاومت بالایی در برابر عوامل طبیعی  و فرسایشی مانند نور خورشید و باد وباران، در ادامه با کفپوش اپوکسی همراه باشید تا اطلاعات جامعی را کسب کنید.

رنگ نما

باید گفت رنگ نما مخصوص نما ی خارجی ساختمان باچسبندگی عالی به سطوح بتونی ومقاومت دربرابرهوا ورطوبت واشعه ماوراء بنفش پوشش مناسب برای رنگ آمیزی سطوح بتونی ونمای ساختمان میباشد .از ویژگی های  مختلف رنگ نما کاربرداین پوشش را از مناطق گرم وخشک تا مناطق سردمعتدل ومرطوب بویژه در شهرهای بزرگ ومناطق متراکم صنعتی بامیزان آلودگی بالا توسعه داده شده این پوشش مخصوص  برای رنگ آمیزی تزئینی وحفاظت از سطوح بتونی ،چوبی وسایر مصالح به ویژه در نمای ساختمان بکاربرده می شود.

رنگ نما
در اصطلاح رنگ نما رنگی ضد آب بر پایه اکریلیک بوده و با بکار بردن افزودنی های سیلیکونی ساختاری مناسب به عنوان پوشش رنگی نمای ساختمان دارد.  و در نما به عنوان لایه نهایی و پوششی تزئینی جهت عایق حرارتی بیرونی مورد استفاده قرار می گیرد.  از مزیت های آن آسان و سریع اجرا شده و عایق رطوبت بوده و اجازه تنفس را به سطوح می دهد. در برابر عوامل خارجی مقاوم است. بر روی رنگ قدیمی نما اجرا شده و جایگزینی با عمر بالا را تشکیل می دهد.

رنگ نما

مزایای دیگر این نوع از رنگ نما
 ترکیبی منحصر به فرد با خاصیت ضد آب بالا
 مقاوم در برابر پوسیده شدن و متورم شدن
مقاوم در برابر رشد  هرگونه جلبک و قارچ
نفوذپذیری بخار و مقاوم در برابر اشعه ماورای بنفش

 


  • ۹۶/۰۱/۰۲
  • کفپوش اپوکسی