معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

معرفی انواع کفپوش های اپوکسی

در این وبلاگ انواع کفپوش های اپوکسی، ضد حریق، رنگ نما، عایق رطوبتی بام و کفپوش های پلی یورتان به شما معرفی خواهند شد.

کفپوش اپوکسی در حقیقت نوعی از کفپوش های دو جزئی بر پایه رزین اپوکسی پلی آمین می باشد که از مقاوم ترین نوع کفپوش ها بوده و دارای ‏استفاده گسترده ای در محیط های صنعتی همچون کارخانجات، سردخانه ها، سوله‌ها، پارکینگ‌ها و... و همچنین سایر اماکنی که تردد ‏زیاد و وزن بالا را متحمل می شوند، دارد‎.‎

پیوندها
  • ۰
  • ۰

در ادامه مطلب گذشته در مورد رنگ نما امروز سعی در معرفی مشخصات این محصول و بهترین مارک های ؛آن برای شما هستیم پس در ادامه با وبلاگ کفپوش اپوکسی همراه باشید تا اطلاعات خوبی را در مورد این محصول در اختیار شما دوستان قرار دهیم.استفاده از رنگ های پایه آب سیلیکونی برای نمای ساختمان یکی از بهترین روش های ایجاد پوشش و یک انتخاب هوشمندانه در جهت پایداری و مقاوم سازی سطوح خارجی در برابر نور خورشید و عوامل جوی می باشد.

رنگ نما

پوشش های متعددی مانند، سنگ، کامپوزیت، رنگ و ... جهت ایجاد پوشش بر روی سطوح بیرونی ساختمان در نظر گرفته می شود، اما  باید گفت از این بین، رنگ دارای جایگاه خاصی از نظر زیبایی و هزینه اقتصادی می باشدو از هر نظر برای مصرف کننده به صرفه می باشد.
از مشخصات این رنگ نمای پایه آب سیلیکونی یکی از انواع رنگ های مورد استفاده جهت نما می باشد. این رنگ بر پایه ترکیبی از رزین های اکریلیک امولسیونی و سیلیکونی تهیه می گردد و بهترین مارک و متریال رنگ روغنی:
معروفترین مارک رنگهای روغنی رنگهای هادی .سحر و هاویلوکس هستند برای اجحاف نشدن در مورد مارکهای دیگر رنگ روغنی باید به این نکته اشاره کرد که مارکهای دیگر رنگهای روغنی هم کیفیت بسیار بالایی دارند و هیچ چیز کم تر از این سه رنگی که نام بردم ندارند و رنگهای  هادی سحر و هاویلوکس فقط معروفتر هستند.

رنگ نما

 باید گفت این محصول علاوه بر مقاومت بالا در برابر رطوبت و عوامل مختلف جوی دارای خاصیت منحصر تنفس پذیری از یک طرف می باشد ،که این  ویژگی باعث می شود رطوبت و بخارهای موجود در سطوح، به آسانی از لایه پوششی رنگ عبور نماید.
مقاومت این رنگ در برابر تغییرات دما و رطوبت بسیار بالا بوده.عدم استفاده از حلال های آلی یکی دیگر از ویژگی های این پوشش است و باعث شده بعنوان پوشش دوستدار محیط زیست معرفی گردد.


رنگ نما

  • ۹۶/۰۱/۱۰
  • کفپوش اپوکسی